درباره کاربیل

کاربیل به طور خلاصه پلتفرم B2B خدمات خورویی‌ست. کاربیل زیرساخت آنلاین ارتباط بین تامین‌کنندگان خودرویی و سرویس‌دهندگان می‌باشد. تمامی ارتباطات از طریق API انجام می‌گیرد. کاربیل به عنوان عامل فروش آنلاین خدمات، مستقیما با تامین‌کنندگان و سرویس‌دهندگان در ارتباط می‌شود و بنا به شرایط می‌تواند نقش تسهیل‌کننده در روابط و تعاملات کاری و حقوقی بین آنها ایفا کند. کاربیل با ساده‌سازی پیاده‌سازی در سرویس‌های مربوط به خودرو این امکان را به سرویس‌دهندگان می‌دهد تا با اطمنیان بیشتری روی سامانه‌های خود فروش داشته‌باشند.

درباره کیان

کیان افق هیربد

شركت کیان (کیان افق هیربد) در سال 1397 با مدیریت جمعی از نخبگان فارغ‌التحصیل جامعه دانشگاهی ایران، در اداره ثبت شركت‌ها و مالكیت صنعتی تهران به صورت سهامی خاص به ثبت رسید.


دیدگاه

شرکت کیان از الگوهای اثبات شده بلوغ سازمانی در به‌کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در دنیا پیروی می‌كند و مجموعه مدیران این شرکت با به‌کارگیری این الگوها، هم‌زمان با در نظر گرفتن وضعیت بازار داخل کشور، سعی در ارائه بهترین راه‌حل‌های مبتنی بر فناوری به مشتریان داشته‌ و دارند. بر اساس این دیدگاه، می‌توان گفت: ارزش‌های کیان با تاكید بر اهداف و آرمان‌های تعیین شده بر مبنای مشتری محوری، صداقت و درستكاری، پایبندی به اصول و اخلاق متعارف كسب و كار، رعایت احترام متقابل، مسئولیت‌پذیری و قانون‌مندی شكل گرفته‌ و توسعه می‌یابند.


مدیریت و نیروی انسانی

نیروی انسانی شرکت کیان، بزرگ‌ترین سرمایه این شرکت تلقی می‌شود که از بین نیروهای متخصص و با تجربه و فارغ‌التحصیلان نخبه و متعهد دانشگاهی انتخاب و برگزیده شده‌اند. شرکت کیان، با استراتژی توسعه کارآفرینی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات، تلاش گسترده‌ای را با حمایت از نخبگان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های صاحب نام کشور آغاز نموده است.